.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیشترین تصادفات جرحی کشور در بابلسر

فرمانده پليس راه بابلسر گفت: بابلسر در خرداد ماه امسال بيشترين تصادف جرحي كشور را داشت.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از فارس ، رحيم باقري بعدازظهر امروز در جلسه شوراي ترافيك اين شهرستان با بيان اينكه محورهاي ارتباطي شهرستان بابلسر متشكل از 200 كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي است، گفت: از اين ميزان 25 كيلومتر جاده اصلي، 42 كيلومتر جاده فرعي و 133 كيلومتر راه روستايي است.
وي با اعلام اينكه هفت نقطه حادثه‌خيز در محورهاي ارتباطي و مواصلاتي شهرستان بابلسر وجود دارد، تصريح كرد: با وجود گزارش و درخواست‌هاي مكرر تاكنون هيچ گونه اقدامي براي رفع نقص مناسب از سوي مسئولان ذي‌ربط صورت نپذيرفت و به لحاظ توريستي بودن منطقه، همچنان شهروندان بابلسري و مسافران را با تهديدي جدي مواجه كرده است.
باقري افزود: در خرداد ماه سال جاري بيشترين ميزان تصادفات جرحي در كشور در راه‌هاي ارتباطي و در حوزه اين شهرستان بوده است.
فرمانده پليس راه شهرستان بابلسر پيچ البرز بتن، پيچ سه راه كله بست، پيچ قريشي، پيچ كاله، سه راهي نيروي هوايي و پيچ خدابخشي در جاده بهنمير و پيچ عزيزك را از نقاط حادثه خيز در اين حوزه دانست و از مسئولان خواست تا براي رفع اين مشكل اقدامات لازم را انجام دهند.
باقري خاطر نشان كرد: بيشترين آمار تصادفات مربوط به عابران پياده ميانسال به بالا و رانندگان موتور سيكلتي است كه مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت نمي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.